Jak snížit cenu na NOTINO.cz za 30 sekund

Přišel jsem na způsob, jak si na notino.cz výrazně snížit cenu u nakupovaného zboží. Sám jsem si takhle snížil cenu nakoupeného parfému o 400 Kč. Je to naprosto legální a legitimní způsob. Během pár kliknutí si tak výrazně snížíte cenu nakupovaného zboží. Než ale přejdeme ke slevám na zboží, začneme jednou důležitou myšlenkou:

Pokud něco stojí 10.000 Kč a nyní se to prodává za 7.500 Kč a to vás donutí si to koupit, neušetřili jste 2.500 Kč. Utratili jste 7.500 Kč.

Nekupujte tedy věci jen proto, že jsou ve slevě. Tímto vás ani nenabádám k nákupům na notino.cz. Pojďme se ale už podívat, jak celý proces pro získání slevy funguje.

Jak si zlevnit zboží?

Ukažme si to na konkrétním příkladu. Šel jsem na web notino.cz a našel si tam toaletní vodu „Paco Rabanne 1 Million“. Cena 200 ml verze je 2.295 Kč.

Klasická cena

Pak jsem si řekl, mrknu ještě na Heureka.cz, jestli to tam nenajdu o něco levněji. Začal jsem hledat a najednou jsem narazil ve srovnání obchodů na Notino.cz, jenže cena parfému byla jiná, než jsem našel u nich na webu.

Cena na srovnávači Heureka.cz

Notino mělo tuto toaletní vodu na srovnávači Heureka za 1.879 Kč, což je o 416 Kč levnější než přímo u nich na webu. To mi přišlo divné, tak jsem se přes tlačítko „Do obchodu“ na srovnávači proklikl na web Notino.cz. Tady už jsem viděl sníženou cenu na 1.879 Kč.

Nákup jsem tedy dokončil a cena zůstala snížena na 1.879 Kč, tento produkt jsem si opravdu chtěl koupit, proto jsem ušetřil 416 Kč, jen díky pár kliknutím. Upřímně, byla to velká náhoda. Pozor ale, funguje to jen vždy u toho produktu, na který se takto prokliknete přes Heureku. Pokud bych do košíku přidal jiný parfém, jeho cena by byla standardní. Abych si ho zlevnil, musel bych se na něj znovu prokliknout z Heureky.

Proč to tak je?

Notino si takhle udržuje krok s konkurencí, aby na srovnávači cen Heureka, nevypadl tento obchod příliš draze. Vy si tedy uděláte srovnání jednoho produktu, uvidíte že Notino není výrazně dražší než ostatní obchody a přitom to není žádný „noname“ obchod ale známá značka. Notino tak spoléhá, že už si vás tímto zaháčkovala a zbytek produktů už budete hledat jen u nich na webu. Tudíž budete mít i vyšší cenu. Tohle celé se děje automaticky a je to pouze marketingová strategie. Zda je to dobře nebo ne, to už vám neřeknu, nedělám marketing. Protože ale znám někoho, kdo se marketingem zabývá, tak jsem se s ním o tuto zkušenost podělil. Zajímalo mě, co si o tom myslí a proč to tak je. Filip Novák tedy neváhal, celé to prozkoumal a natočil livestream, kde popisuje, jak to celé funguje a proč to tak je. Pokud vás to zajímá z pohledu marketingu, určitě mrkněte na video.

Nefunguje to u všech produktů, co na webu mají. Zároveň je taky dost možné, že to brzo zruší a nebude to fungovat vůbec. Za nic tedy neručím.

Máte s něčím podobným zkušenost? Napište mi, buď dolů do komentářů, nebo na Facebook financevklidu.cz nebo mi pošlete E-mail na [email protected]

Komentáře